Forum

info over brokken v...
 
Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

info over brokken van Buddy en brokken van Renske

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,006 Bekeken
(@martine1970)
Berichten: 2
Lid
Topic starter
 

Hoi Meike, ik ben benieuwd of je de brokken van de volgende merken/soorten ook gaat opnemen op de site:
Buddy's ( http://www.buddysdiervoeding.nl/)
Renske Super premium ( http://renske.com/super-premium)

Heeft iemand ervaring met brokken van buddy of met brokken van Renske super premium?

 
Geplaatst : 05/03/2017 9:01 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Renske Super Premium vind ik een prima merk. De brokken hiervan ben ik al aan het onderzoeken en ik zal deze ergens in de komende maanden waarschijnlijk publiceren, met een uitgebreide beoordeling.

De brokken van Buddy's diervoeding kan ik niet bekijken, omdat hun website niet beschikbaar is vanuit het buitenland. Als je de analyse en samenstelling plaatst van de brok die je het meest aanspreekt, kan ik er wel wat over zeggen. Of misschien lukt het je zelf deze te beoordelen met deze zes stappen:
https://www.voerwijzer.com/zelf-een-brok-beoordelen-in-6-stappen/

 
Geplaatst : 07/03/2017 4:22 pm
(@martine1970)
Berichten: 2
Lid
Topic starter
 

Hoi Meike, Hierbij de analyses van een aantal soorten brok van Buddy:

Buddy BASIC Adult Hondenbrok TARWE glutenvrij
Ingrediënten:
± 30% Vlees en dierlijke bijproduct (o.a. orgaanvlees van dezelfde eiwitbron waarvan 8% gehydrateerd kip,rund) granen (= Rijst en Mais) plantaardige bijproducten, olien en vetten, vis en mineralen.
Voedingswaarde:
Eiwit23% Vet10% Celstof3% Ruwe as7.5% Fosfor1.1% Calcium1,6%

Basis persbrok met uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Door een hoger gehalte aan koolhydraten de perfecte aanvulling van energie.
Ingrediënten:
± 30% Vlees en dierlijke bijproduct (o.a. orgaanvlees van dezelfde eiwitbron waarvan 8% gehydrateerd kip, rund) Granen (= Rijst en Mais) plantaardige bijproducten, olien en vetten, vis en mineralen
Voedingswaarde:
Eiwit25% Vet7.5% Celstof2.5% Ruwe as7% Fosfor1.1% Calcium1,6%

Buddy Adult Geperst Hondenbrok TARWE glutenvrij
Uitgebalanceerde persbrok voorzien van de optimale dagelijkse hoeveelheid vitaminen en mineralen.
Ingrediënten:
60 %Vlees waarvan ±44% dierlijke bijproduct (o.a. orgaanvlees van dezelfde eiwitbron waarvan 16% gehydrateerd kip) Granen(= Rijst en Mais) plantaardige bijproducten, olien en vetten, vis en mineralen.
Voedingswaarde:
Eiwit25.5% Vet14% Celstof2% Ruwe as5.5% Fosfor0,9% Calcium1,4%

Buddy Puppy Geperst Hondenbrok TARWE glutenvrij
Premium persbrok op basis van gevogelte met een hoger eiwit percentage voor de groei van de pup. Vanaf 1 tot 12 maanden.
Ingrediënten:
60 % Vlees waarvan ±44% dierlijke bijproduct (o.a. orgaanvlees van dezelfde eiwitbron waarvan 16% gehydrateerd kip) granen(= Rijst en Mais) plantaardige bijproducten, olien en vetten, vis en mineralen.
Voedingswaarde:
Eiwit28% Vet15% Celstof2,5% Ruwe as6% Fosfor0.9% Calcium1,4%

Buddy Lam Geperst hondenbrok TARWE glutenvrij
Premium persbrok op basis van lam. Deze voeding is zeer geschikt bij gevogelte intolerantie, huid en vacht problemen. Licht verteerbaar voor de gevoelige darmen.
Ingrediënten:
60 %Vlees waarvan ±44% dierlijke bijproduct (o.a. orgaanvlees van dezelfde eiwitbron waarvan 16% gehydrateerd lam) Granen (= Rijst en Mais) plantaardige bijproducten, olien en vetten, vis en mineralen.
Voedingswaarde:
Eiwit24% Vet8% Celstof2% Ruwe as10% Fosfor1% Calcium1.4%

Buddy Puppy All Breeds Hondenbrok TARWE glutenvrij
Krokante pupbrok voor alle rassen met een hoog gehalte aan gevogelte, eiwitten, vetten en mineralen voor de bevorderlijke groei van de van de pup.
Ingrediënten:
60 %Vlees waarvan ±44% dierlijke bijproduct (o.a. orgaanvlees van dezelfde eiwitbron waarvan 16% gehydrateerd kip) Granen (= Rijst en Mais) plantaardige bijproducten, olien en vetten, vis en mineralen.
Voedingswaarde:
Eiwit28% Vet15% Celstof3% Ruwe as7.5% Fosfor1% Calcium1.4%

Buddy Adult All breeds Hondenbrok TARWE glutenvrij
Volledige licht verteerbare krokante brok op basis van kip.
Ingrediënten:
60 %Vlees waarvan ±44% dierlijke bijproduct (o.a. orgaanvlees van dezelfde eiwitbron waarvan 16% gehydrateerd kip) granen(= Rijst en Mais) plantaardige bijproducten, oliën en vetten, vis en mineralen.
Voedingswaarde:
Eiwit27% Vet10% Celstof3% Ruwe as6.8% Fosfor1% Calcium1.4%

Buddy Senior All Breeds Hondenbrok TARWE glutenvrij
Krokante brok op basis van kip voor de oudere hond. De voeding is verlaagd in vet om overgewicht te voorkomen en verlaagd in eiwit om de nierfunctie te ondersteunen. Vanaf 8 jaar.
Ingrediënten:
60 %Vlees waarvan ±44% dierlijke bijproduct (o.a. orgaanvlees van dezelfde eiwitbron waarvan 16% gehydrateerd kip) Granen (= Rijst en Mais) plantaardige bijproducten, olien en vetten, vis en mineralen.
Voedingswaarde:
Eiwit25% Vet8.5% Celstof3% Ruwe as6.8% Fosfor1% Calcium1.4%

Buddy Lam All Breeds Hondenbrok TARWE glutenvrij
Krokante brok op basis van lam, ideaal bij huid, vacht en darmproblemen. Buddy lam is zeer licht verteerbaar en geschikt als volledige voeding.
Ingrediënten:
60 %Vlees waarvan ±44% dierlijke bijproduct (o.a. orgaanvlees van dezelfde eiwitbron waarvan 16% gehydrateerd lam) Granen (= Rijst en Mais) plantaardige bijproducten, olien en vetten, vis en mineralen.
Voedingswaarde:
Eiwit23% Vet10% Celstof3% Ruwe as7.7% Fosfor1% Calcium1,4%

 
Geplaatst : 03/08/2017 6:49 pm
Deel: