Forum

Is Biofood Rund Men...
 
Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Is Biofood Rund Menu goed?

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,389 Bekeken
(@kelly-lam)
Berichten: 1
Lid
Topic starter
 

Paar dagen geleden heb ik voor het eerste BioFood rund menu gekocht. Want ik wil natuurlijk dat mijn kat het beste leven mogelijk heeft. Nu heb ik een aantal verschillende natvoer(en) en brokken besteld. Want mijn kat was echt helemaal gek op Biofood beef menu.

Nu heb ik wat meer gelezen over biofood en nu lees ik hier over biofood rund menu menu dat er knoflook in het kattenvoer zit. Wel maar amper 0,1% staat er vermeld. Ik heb ooit gelezen dat knoflook niet goed is voor katten, maar als het zo weinig is maakt dat dan ook uit? Onze kat vind het wel heel erg lekker dus daarom zit ik met een dilemma. Want de kat vind het heerlijk, maar ik ben onzeker of het wel goed is.

Is knoflook nu wel of niet goed?

Als iemand het antwoord weet dan laat ik me graaf informeren.

 
Geplaatst : 27/06/2020 11:46 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Een klein beetje knoflook is geen probleem over het algemeen. Ik ben bezig met een artikel over deze voeding (en de andere nieuwe biologische natvoedingen), dus een uitgebreideren beoordeling zul je komende week op Voerwijzer vinden

 
Geplaatst : 28/06/2020 10:54 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Artikel staat nu online: https://www.voerwijzer.com/nieuws/nieuw-biofood-biologisch-natvoer-voor-hond-en-kat/

 
Geplaatst : 30/06/2020 12:19 pm
Deel: