Forum

is dit een goede ho...
 
Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

is dit een goede hondenbrok?

5 Berichten
4 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
2,593 Bekeken
(@ptje)
Berichten: 1
Lid
Topic starter
 

Is dit een goede brok?

Ingrediënten: gedroogde kip, ontsloten sorghum, ontsloten haver, ontsloten boekweit, gedroogd rund, erwten, johannesbroodmeel, rundvet, kokosvet, appel, ei, zeewier, zalmolie, wortel, banaan, cranberry, glucosamine, chondoïtine, yucca-extract.

Analyse: Ruw eiwit: 25%, Ruw vet: 15%, Ruwe celstof 3,6%, Ruwe as 6,4%, Calcium 1,3%, Fosfor 0,89%, Koper 10,0mg, toegevoegde vitaminen/kg Vitamine A 15000 IE, Vitamine D3 1500 IE, Vitamine E 250 mg

 
Geplaatst : 16/02/2020 7:40 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Ah dit is een mooie oefening om een brok te beoordelen.

Kijk eens naar deze zes stappen, waar kom je dan zelf op uit?

https://www.voerwijzer.com/zelf-een-brok-beoordelen-in-6-stappen/

 
Geplaatst : 20/02/2020 5:30 pm
(@an-vdp)
Berichten: 1
Lid
 

ik heb een vraag, ik heb 2 kleine honden, ene van 11 en ene van 2 jaar. de ene kreeg eukanuba en de andere kreeg een winkel merk. ze krijgen een paar keer per week kvv van alaska, nu ben ik op zoek naar een goeie brok. ik zie het bos door de bomen niemeer, omdat er zoveel soorten zijn. op de hondenschool raden ze me naturis aan, en ik had van brokken van eden opgemerkt, waarom? in het wild moeten ze ook allemaal van hetzelfde eten, en is er geen leeftijds gebonden voeding. ma vind het wel vrij prijzig. iemand een idee van een goeie brok? zoals richting die van eden ongeveer? alvast bedankt

 
Geplaatst : 17/03/2020 5:04 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Kijk eens in dit overzicht: https://www.voerwijzer.com/hondenbrokkenvergelijken

De brokken met vier of vijf sterren vind ik de beste brokken.

 
Geplaatst : 25/03/2020 2:00 pm
 tuur
(@tuur)
Berichten: 1
Lid
 

Ik was deze brok die topicstarter hier voorstelt ook al aan het bekijken.

Gaat om Broxx4dogs, Surf&Turf als ik me niet vergis?

Ik stel me enkel vragen bij de "ontsloten haver".
Het gaat hier over graanvrije brokken volgens hun website Maar haver is toch gewoon graan?

 
Geplaatst : 02/07/2020 6:22 pm
Deel: