Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Grootverbruiker kvv

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
542 Bekeken
(@kenzo306)
Berichten: 2
Lid
Topic starter
 

Hallo,

 

Waar kan je als grootgebruiker best je kvv voer bestellen of afhalen ?

Ik weet dat natuur en dier zo een lijn heeft (Iron Dog) als je boven de 40 kg besteld.(en dit is best goedkoop)

Maar al deze rollen bevatten meerdere dieren. En ik ben opzoek naar worsten die maar 1 dier bevatten zo als bij de merken alaska, barfmenu, haaksbarf en zo voort.

Aangezien ik steeds meer nodig heb zijn in zeer grote aantallen bestellen veel makkelijker, maar op de meeste plaatsen maken ze geen prijsverschil.

 

Al vast bedankt

 

 
Geplaatst : 25/07/2015 9:36 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Best4dogs is een merk dat per doos verkocht wordt. Het is hetzelfde als Dogmeat. Herby verkoopt ook per doos geloof ik. Verder kun je overwegen verkooppunt te worden, dan heb je zelf de voeding tegen een lagere prijs. Je zou eens kunnen informeren bij de merken waar je interesse in hebt.

 
Geplaatst : 27/07/2015 10:21 am
(@kenzo306)
Berichten: 2
Lid
Topic starter
 

Ok, merci voor de info.

Heb daar ook al aan gedacht voor een verkooppunt te worden.Ma dan moet ik mij eerst is te goei informeren.Want voor een verkooppunt te worden moet ik zelfstandige worden in bijberoep ga ik van uit.En heb geen idee wat dit allemaal inhoud.

 
Geplaatst : 27/07/2015 9:43 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Volgens mij hoef je je niet in te schrijven als zelfstandig ondernemer bij de kvk, daarvoor moet je echt een bedrijf voeren. Voerwijzer mocht ik ook niet inschrijven, omdat ik daarmee praktisch geen geld verdien. Ik denk dat je je extra inkomsten gewoon bij je jaarlijkse belastingopgave moet invullen onder 'overige inkomsten'. 

Ik zou gewoon eens bij een merk gaan informeren waar je geinteresseerd in bent. Zij kunnen je het vast vertellen. Het verschilt ook erg per merk hoeveel marge erop zit, dus hoeveel goedkoper je het kunt krijgen als verkooppunt, dus wat dat betreft zou je meerdere merken kunnen vragen, zodat je er een goed beeld van hebt.

 
Geplaatst : 28/07/2015 11:17 am
Deel: