Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Haaksbarf

7 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
678 Bekeken
(@anneke)
Berichten: 5
Lid
Topic starter
 

Hallo.
Ik geef mijn hond verschillende merken kvv.Voornamelijk Bandit en Carnis en Alaska en Haaksbarf.
Nu heb ik al een paar keer gehoord van mensen die behoorlijk veel weten van versvlees ik ga geen namen noemen dat Haaksbaf in het verleden een heel goed merk was.Maar het is overgegaan naar een andere eigenaar en dat de kwaliteit nu stukken minder zou zijn.Het werd me zelfs afgeraden om het niet meer te geven.Omdat ik mijn hond graag de beste kvv wil geven
Is hier bij jullie iets over bekend.
mvgr
Anneke

 
Geplaatst : 03/05/2015 8:33 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Hoi Anneke, nee hier is mij niets van bekend. Voor zover ik weet wordt het nog steeds door dezelfde eigenaren gedaan. Ze hebben het maken van de kvv wel een tijdje bij Ropadog laten doen, maar nu is dit volgens mij alweer in eigen beheer. Ik heb ook nog niet gehoord dat de kwaliteit veranderd zou zijn. Ik ga het in de gaten houden! Heb jij zelf gemerkt dat het anders is geworden, of dat je honden er anders op reageren?

 
Geplaatst : 03/05/2015 5:31 pm
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
 

Hoi Anneke,

Ik voer al enige tijd Haaksbarf maar er is is echt niks veranderd.

Ook de eigenaren zijn nog steeds dezelfde nl Dirk en Ragna.

Het enige wat is veranderd is de verpakking i.p.v labels staat nu op de verpakking wat erin zit.

Dat is alleen maar een vooruitgang want die labels gingen er nog weleens vanaf.

Dus dat de kwaliteit minder is is volgens mij echt geklets,

 
Geplaatst : 03/05/2015 7:00 pm
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
 

Ik begrijp dan niet dat dat gezegd wordt.
Ze zeiden mij dat het uit handen is gegeven aan de fabrikant die ook de rodi worsten maakt en dat de eerste eigenaar het weer probeert terug te krijgen maar dat dat niet lukt.
Ik merk niks aan haaksbarf.
Maar het wordt mij verteld door mensen die dicht bij de bron zitten.

 
Geplaatst : 03/05/2015 8:56 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Vreemd. Op de website van Haaksbarf kun je onder het kopje Nieuws wel zien wat er is gebeurt de afgelopen maanden. Maar er staat niks over de geruchten die jij hebt gehoord. Ik heb Haaksbarf een email gestuurd en hoop snel 'de waarheid' te kunnen vertellen.

 
Geplaatst : 04/05/2015 10:42 am
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
 

Bedankt Meike.

Ik wacht jou bericht hier af als je wat van ze hoort.

Want ik geef mijn hondje Bandit en Alaska en Haaksbarf en Carnis.

Dus ik twijfel nu over Haaksbarf.

groetjes Anneke.

 
Geplaatst : 04/05/2015 11:34 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Het klopt Leny, er is niks veranderd. Ik heb net met Dirk gesproken en hij heeft me uitgelegd dat de enige verandering is dat de machine niet meer bij Ropadog staat. Het wordt nu niet bij Rodi gemaakt, ze gebruiken nog steeds hun eigen machine. Er was wel een probleempje met de groentes, die zijn tijdelijk niet zo fijngemalen als zou moeten, maar dat is nu opgelost.

Je hoeft je dus geen zorgen te maken Anneke, de kwaliteit is nog steeds dezelfde.

 
Geplaatst : 04/05/2015 12:42 pm
Deel: