Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Natuur en Dier

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
809 Bekeken
(@peter)
Berichten: 2
Lid
Topic starter
 

Hoi,

Ik vroeg mij af waar Natuur en Dier staat tegenover Bandit, Haaksbarf of Carnivoer.

Ik heb een Border Collie van 7 maand die nu toch wel flink wat vlees nodig heeft (750 gram per dag).

Hij krijgt nu Carnibest maar heb het gevoel dat er betere merken zijn.

Natuur en Dier viel mij vooral op door de goede prijs (vooral bij grote aanschaf). Bandit daarin tegen is duurder dan mijzelf elke dag biefstuk geven...

Alvast bedankt!

 
Geplaatst : 26/08/2015 1:12 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Natuur en Dier wordt bij Dogmeat gemaakt. De ingrediënten zullen waarschijnlijk dezelfde kwaliteit hebben als de barfproducten die je daar kunt kopen. Helaas weet ik deze kwaliteit niet, ik zie alleen dat ze o.a. MDM-vlees verkopen en dat zou ik liever niet in de kvv willen.

Je zou heel goed Natuur en Dier een tijdje kunnen proberen en goed maar je hond kijken of de gezondheid (en vacht en ontlasting e.d.) verbetert of verslechtert. Je kunt er ook altijd voor kiezen de merken af te wisselen.

 
Geplaatst : 26/08/2015 3:22 pm
(@peter)
Berichten: 2
Lid
Topic starter
 

Dank je wel voor je antwoord.

Voor mij valt dit merk dus al af, dan wordt het toch nog maar eens kijken naar Bandit, Carnivoer of Haaksbarf.

 

 
Geplaatst : 26/08/2015 7:49 pm
 R E
(@r-e)
Berichten: 1
Lid
 

Ik zie dat dit een al wat ouder topic is, en dier en natuur schijnt veranderd te zijn.
Wat is nu de kwaliteit ervan is dat al bekend?

 
Geplaatst : 23/11/2019 10:25 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Ja, zie hier: https://www.voerwijzer.com/kvv_merken/natuur-en-dier-puur/

 
Geplaatst : 25/01/2020 3:10 pm
Deel: