Forum

Brit Fresh Review
 
Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Brit Fresh Review

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
926 Bekeken
Berichten: 4
Topic starter
(@rokusanu)
Lid
Deelgenomen: 5 jaar geleden

Hoi Meike,

 

Zou je eventueel een review kunnen maken van de Brit Fresh serie? 

Ziet er interessant uit, en vroeg me af of het een goede brok zou zijn voor een Golden met lekkende hart. DCM nog niet, net onder de grens, maar ze krijgt momenteel Brit Care Sensitive en daar zit 30% aardappelen in, en had gelezen dat dit ook niet zo goed zou zijn voor DCM.

 

Ik heb nu wel interesse in de Brit Fresh Fish & Pumpkin, of Brit Fresh Chicker & Potato (daar zit maar 10% aardappelen in).

Of zou ik beter iets zoals Renske Super Premium of Grandorf proberen? Of terug naar Opti Life (de gewone, niet Prime)? 

 

Ben even aan het stressen nu met welke brok ik best geef aan ons 5-jarige Golden. Alvast bedankt!

1 reactie
Berichten: 1394
(@voerwijzer-meike)
Lid
Deelgenomen: 13 jaar geleden

Brit Fresh heeft prima samenstellingen. Brit Fresh Chicken & Potato lijkt me een goede om te proberen. Wat betreft de DCM lijkt het me voor een Golden retriever inderdaad goed om rekening te houden met de hoeveelheid erwten en eventueel aardappel. Alle brokken die je noemt zijn volgens mij prima, je hebt vast mijn beoordelingen wel gevonden op Voerwijzer. Je zou zelf nog extra taurine kunnen toevoegen. https://www.voerwijzer.com/taurine-voor-de-hond. En eventueel carnitine. 

Beantwoorden
Deel: