Forum

Gestoomde worsten a...
 
Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Gestoomde worsten als afwiseling

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
742 Bekeken
Berichten: 2
Topic starter
(@kdewitte)
Lid
Deelgenomen: 1 jaar geleden

Ik heb een Kooikerhondje reu van 1,5 jaar. Hij krijgt Acana brokken waar hij het heel goed op doet. Ik wissel de smaken Ranchlands, Wild Prairie en Graslands af. Hij krijgt zijn eten in 3 porties per dag, dat werkt voor hem het beste. Nu lees ik op Voerwijzer dat natvoer ook erg goed is. Mede vanwege de op handen zijnde overname van de producent van Acana denk ik erover om 4x per week de middag maaltijd te vervangen door gestoomde worst. Ik zou dan qua merken afwisselen tussen Daily Meat, Meatlove, Ritzenberger en Organimal. Is dit volgens jou een goed plan, of is het beter / gezonder om alleen Acana brokken te geven.? En heb jij een duidelijke voorkeur voor 1 van bovengenoemde merken worst? Of is het een goed plan om af te wisselen?

2 reacties
Berichten: 1394
(@voerwijzer-meike)
Lid
Deelgenomen: 13 jaar geleden

Dat vind ik een goed plan! Zelfs minder goede worsten vind ik een goede aanvulling op een brokkenmenu. Even uit mijn hoofd:

- Ritzenberger vind ik een prima merk, zie mijn review: https://www.voerwijzer.com/review-ritzenberger-houdbare-vleesworsten. In de kleine hoeveelheden dat je gaat voeren hoef je het niet compleet te maken

- Over de worsten van Organimal is te weinig info om ze goed te beoordelen.

- Meatlove is een prima merk

- Daily Meat weet ik niet uit mijn hoofd

Ik zal eens een goed lijstje maken!

Met deze stappen kun je zelf worsten in basis beoordelen: https://www.voerwijzer.com/zo-kies-je-goed-natvoer-blikvoer/

Beantwoorden
1 reactie
(@kdewitte)
Deelgenomen: 1 jaar geleden

Lid
Berichten: 2

@voerwijzer-meike Dank voor je snelle antwoord, hier kan ik wat mee! Het zou inderdaad handig zijn als er een lijstje is met goede worsten. Vanwege het lagere vochtgehalte lijkt me dat minder geklieder onderweg dan blikvoer. Nogmaals bedankt!

Beantwoorden
Deel: