Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Acana Adult Large Breed Hondenvoer

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,048 Bekeken
(@smacklabs)
Berichten: 2
Lid
Topic starter
 

We hebben 3 labradors en ik voer verschillende vleesvoeren en de Acana adult. Sinds een paar maanden begon mijn oudste teefje van 7 jaar regelmatig over te geven. Naar de dierenarts geweest en die adviseerde om even geen vlees te geven omdat ze last zou kunnen hebben van een teveel aan eiwitten. In het begin leek dat beter te gaan maar nu begint ze toch weer over te geven. De brokken komen na een uur of 8 compleet er uit. Het lijkt dat ze het niet goed verteert. Ik ga ook nog naar de dierenarts om een bloedonderzoek te starten maar wat kan ik zelf doen. Ze is verder goed beweeglijk, geen koorts en weegt 30kg. Je ziet de wervels van haar rug dus zeker niet te dik en de energie is buiten ook goed te noemen. Weten jullie misschien iets meer?

 
Geplaatst : 05/12/2018 7:49 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Ik zou eens kijken of het beter gaat als je juist geen brokken voert, maar alleen rauwe vleesvoeding. Of gestoomde voeding/blikvoeding van goede kwaliteit.

Maar de bloedwaardes laten checken is wel stap nummer 1, want het kan veroorzaakt worden door een aandoening en dan kan aangepaste voeding heel belangrijk zijn.

 
Geplaatst : 06/12/2018 2:57 pm
Deel: