Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Alpha Spirit

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
548 Bekeken
(@frits-spaak)
Berichten: 5
Lid
Topic starter
 

Heeft iemand al ervaring met deze brok? Ik gebruik het sinds kort en na een goede start accepteerd mijn hond deze brok ( de Vis variant) alleen nog maar als ik meng met dog lovers gold.

 
Geplaatst : 03/05/2015 5:55 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Erg interessant om in ieder geval jouw ervaring te horen. Ik heb 1 andere ervaring gehoord, ook vis geloof ik, maar zij ervaarde niks bijzonders. Door de unieke samenstelling en bereidingswijze ben ik ook erg benieuwd geworden. Deze week verschijnt er een nieuwsbericht over op Voerwijzer en komen beide varianten in de brokkenvergelijker. Hopelijk komen er dan ook meer ervaringen.

Maar nu jouw ervaring. Zou de brok 'te sterk' smaken? Ik ben benieuwd of deze reactie ook op de andere variant zou komen.

 
Geplaatst : 04/05/2015 10:49 am
(@frits-spaak)
Berichten: 5
Lid
Topic starter
 

Ik vraag me wel af of je DLG kunt mengen met Alpha Spirit. Als dat geen probleem is blijf ik eerst maar even bij 50% DLG en 50% Alpha Spirit. Het geeft in ieder geval een redelijk "vlees/vis" gehalte en scheelt geld. Mijn hond weegt 62 kilo en dat vraagt best een "beetje" voer. 

 
Geplaatst : 06/05/2015 6:06 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Volgens mij zal mengen bij de meeste honden prima gaan. Je merkt het vanzelf als het niet goed gaat (overgeven of slechte ontlasting bijvoorbeeld). Wow ja voor zo'n grote hond is het behoorlijk prijzig ook. Misschien is goed natvoer nog wel goedkoper dan. Dat is niet slechter dan Spirit Alpha.

 
Geplaatst : 06/05/2015 9:21 am
Deel: