Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Bewi-Dog brokken uit Duitsland

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
938 Bekeken
 Bibi
(@bianca)
Berichten: 5
Lid
Topic starter
 

Wie heeft er ervaring met Bewi Dog brokken uit Duitsland? Ze worden in Nederland ook redelijk veel verkocht aan kennels. En op kleine schaal steeds meer verkrijgbaar voor de particulieren. Ik heb een zak Bewi Dog Sport besteld en ga het binnenkort proberen. Ingredienten: Gevogeltevleesmeel (26%); Corn; gerst; Maïsmeel; Herring maaltijd (5%); Vet van gevogelte; Plantaardige olie (palm, kokos); Biergist, gedroogde (2,5%); Johannesbroodpeulen, gedroogd; Bietenpulp, suiker verwijderd; Kippenlever, gehydrolyseerd; Sodium chloride; kaliumchloride. Voordelen: Percentage van dierlijke eiwitten in totaal eiwit: 75%, Bevordert spiergroei door hoog gehalte aan dierlijke eiwitten, verteerbaar door het hoge aandeel van pluimvee en vis, mannan-oligosachariden (MOS) van de celwand van biergist bevorderen darmgezondheid en bijdragen tot verbeterde immuniteit, Verhoogde energie-inhoud (vetgehalte: 16%), Bevordert huid en haar met biergist en lecithine. Ze zijn verkrijgbaar bij via de Nederlandse importeur en verkooppunt Borg Pet's Innovations in Groningen. Deze bovenstaande info voor diegene die ook nieuwsgierig ernaar is. Ze hebben totaal 10 soorten droogvoer en daarnaast nog supplementen etc.

 
Geplaatst : 04/02/2015 11:14 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Bewi Dog Sport ziet er prima uit. Het naismeel is van iets mindere kwaliteit (middlings, staat er op hun eigen website), maar ik weet niet of andere fabrikanten dezelfde kwaliteit gebruiken en het dan gewoon mais noemen. Mais is wel een graan dat gevoelig is voor mycotoxines, waar sommige honden last van krijgen en de gehydroliseerde kippenlever zou een reactie kunnen veroorzaken, maar dit zit in bijna alle brokken.

Ik kan weinig zeggen over de mineralen en vitaminen, daar kan ik niks over vinden op de website. Ook de omega 3/6-verhouding is onbekend, en ik zie geen omega 3-bronnen tussen de ingrediënten, dus je zou het kunnen aanvullen met vette vis of visolie.

Laat je weten hoe het bevalt?

 
Geplaatst : 04/02/2015 1:13 pm
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
 

Wij gebruiken al jaren Bewi dog. Jammer dat het hier niet te verkrijgen is. Het is heel goed voer en onze Boris ziet er fantastisch uit.

 
Geplaatst : 16/08/2015 12:01 pm
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
 

Hoi,

hoe bestellen jullie dit voer, kon het alleen op Zooplus.de terug vinden. 

 

 
Geplaatst : 18/08/2015 12:08 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Bewi dog sport croc is te bestellen bij zoofast.nl en huisdiertotaalshop.nl

 
Geplaatst : 18/08/2015 6:48 pm
Deel: