Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Farm Food HE geperste brokjes

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
779 Bekeken
(@robvw)
Berichten: 4
Lid
Topic starter
 

Hallo,

Onze bijna 8 maand oude Shiba Jiro doet het tot dusver héél goed op Timberwolf brokjes 's morgens afgewisseld met  Tinlo Barf 's avonds.

Om een of andre reden zijn de Timberwolf brokjes momenteel ( of definitief? ) niet meer verkrijgbaar in België.

We zijn dus noodgedwongen op zoek naar een nieuwe brok.

Eén van de merken waar we evt zouden uit selecteren zijn deFarm Food HE brokjes, zie:

http://www.farmfood.be/hondenvoeding/hondenvoer/farmfood-he/voedingsanalyse.html

Zijn deze brokjes ooit al getest en/of bekeken door U?

Uitziend naar Uw antwoord,

M.v.g.

Rob.

 

 
Geplaatst : 02/01/2016 8:45 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Wat jammer dat Timberwolf nu zo slecht verkrijgbaar is, ik zie inderdaad dat het in de webshop niet meer te vinden is.

Farmfood is een totaal andere brok dan Timberwolf. Farmfood bestaat voornamelijk uit graan, en Timberwolf bevat juist veel vlees. Voor een vervanger van Timberwolf zou ik eerder binnen het merk Acana kijken. Zeker voor een nog groeiende hond, zou ik kiezen voor een eiwitgehalte van minimaal 30%.

Farmfood staat trouwens op Voerwijzer met mijn beoordeling, zie: http://www.voerwijzer.com/hondenbrok/farmfood

 
Geplaatst : 03/01/2016 2:40 pm
(@arend)
Berichten: 495
Lid Admin
 

Hey Meike,

Saved by the bell, De Timberwolf is terug verkrijgbaar net voor we compleet zonder zaten :-)

Zonet een nieuw voorraadje aangekocht, daarmee is het overschakelprobleem voorlopig van de baan.

Bij nader inzien was de Farmfood toch niet de brok waar we naar op zoek waren...

Even dachten we ook aan Orijen, maar onze kennel had daar minder goede ervaringen mee met sommige van haar Shiba's.

We houden Acana zeker in het achterhoofd mocht de Timberwolf opnieuw verdwijnen.

Dank voor Uw respons, en keep up the good work ! :-)

Groetjes

 
Geplaatst : 14/01/2016 11:27 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Fijn dat Timberwolf weer verkrijgbaar is! En bedankt voor je aanmoediging ;)

 
Geplaatst : 15/01/2016 3:43 pm
(@robvw)
Berichten: 4
Lid
Topic starter
 

Timberwolf Legends is opnieuw uit het gamma van onze (Belgische) leverancier ..... iemand een idee waar/of dit nog verkrijgbaar is?
Eventueel bij een buitenlandse leverancier met webshop of zo?
Timberwolf schijnt vrij moeilijk en beperkt vindbaar te zijn .
Alvast bedankt !

 
Geplaatst : 15/02/2017 10:49 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Ik heb ook een poging gedaan via Google, maar het lijkt niet meer te verkrijgen, jammer zeg! De samenstellingen zien er goed uit en had ze graag op Voerwijzer gezet. Ik heb de fabrikant en timberwolfpetfood.eu gemaild met de vraag of en waar het in Nederland en België verkrijgbaar is. En anders op zoek naar een distributeur!

 
Geplaatst : 10/03/2017 4:38 am
Deel: