Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Fokker fresh meat

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
2,777 Bekeken
(@annemiek)
Berichten: 1
Lid
Topic starter
 

Op een show kreeg ik laatst proefzakjes van fokker graanvrije brokken, de fresh meat variant. Mijn honden vinden de brokken echt superlekker!! Wat vinden jullie van de samenstelling van deze brok? en vergelijkbaar met welke andere soort graanvrije brok? Ik voer op dit moment Acana Wild Prairie. 

 
Geplaatst : 06/03/2016 10:33 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Fokker Fresh Meat had ik nog niet gezien, ik zal eens kijken.

Beoordeling

Ziet er best redelijk uit, maar komt niet op het niveau van Acana. Er zitten namelijk best veel koolhydraten en en niet zoveel vlees. 35% vlees is al niet zoveel, maar is nog minder als een groot gedeelte vers vlees is. Er zit dus uiteindelijk meer aardappel in dan kip. Verder vind ik dat er wat weinig vet inzit, dit zou je zelf kunnen toevoegen als je deze brok zou gaan voeren, maar met als nadeel dat je daardoor weer minder eiwit voert.

Pluspunten zijn dat er gecheleerde mineralen inzitten en dat de verhouding tussen omega 3 en omega 6 goed is.

Staat er op jouw proerverpakking ook welke antioxidanten erin zitten? Vroeger gebruikten ze volgens mij bha en bht, maar ik weet niet of het nog steeds zo is. Ik vermoed van niet.

 
Geplaatst : 07/03/2016 12:04 pm
Deel: