Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Is dit een goede brok?

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
537 Bekeken
(@esther-de-boer)
Berichten: 2
Lid
Topic starter
 

Hoi Meike,

Binnenkort ben ik van plan een nieuwe brok uit te proberen. Deze heet "Diesels Choice" en bevat het volgende: 

Analytsche bestanddelen:

25.5 % ruw eiwit

16.0 % ruw vet

3.5 % ruwe celstof

7.5 % ruwe as

1.6 % calcium

1.0 % fosfor

Toevoegingsmiddelen per KG:

Nutritionele toevoegingsmiddelen: E672 vitamine A 2000IE, E671 vitamine D3 1800IE, vitamine E (3a700) 500IE, E4 (koper) 15.0 mg, E6 (zink) 15.0 mg, E1 (ijzer) 105.0 mg, E5 (mangaan) 75.0 mg, E2 (jodium) 2.0 mg, selenium 0.1 mg antioxidanten

Samenstelling:

zoete aardappel, kip, erwten, gevogeltevet, kalkoen, eend, tomaat , luzerne, wortel, suikerbiet, ei, lijnzaad, mineralen, zalmolie, cranberry, nuline, yucca, glucosamine, chondroitine, methoinnen, lysine, l-carnithine

Hoop dat jij me kunt vertellen hoeveel sterren deze brok heeft.

Vriendelijke groet,

Esther de Boer

 

 
Geplaatst : 05/09/2015 1:17 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Diesels Choice op basis van de bovenstaande gegevens ziet er als een gemiddelde brok uit. Wat wel bijzonder is, is de zetmeelbron. Die is nog niet zoveel gebruikt en is een prima zetmeelbron. Het bevat een normale hoeveelheid vlees. Het is jammer dat er suikerbiet inzit, dit bevat veel suiker en suiker is niet gezond. Verder prima ingredienten. Er zijn heel veel dingen die ik zo niet kan zien: in welke vorm de mineralen en vitaminen zijn toegevoegd, welke antioxidanten erin zitten en hoeveel omega 3 en 6 erin zit. Met alleen deze gegevens zou ik drie sterren geven.

 
Geplaatst : 07/09/2015 7:17 pm
Deel: