Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Hulp gevraagd!

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
531 Bekeken
 Kim
(@kim)
Berichten: 1
Lid
Topic starter
 

Hoi!

ik zie even door het bos de bomen niet meer. Heb al 100x de testen gedaan en ik ben er nog steeds niet uit. Ik heb besloten mijn (witte) Engelse Stafford x Engelse Bulldog op KVV en brok te zetten, 's ochtends het ene en 's avonds het andere. Het moet zowiezo een graanvrije brok zijn (misschien geraakt hij dan van zijn gele schijn af) en de KVV mag geen wortel, premix of graan bevatten. Moet verkrijgbaar of geleverd kunnen worden in België. EN het moet betaalbaar zijn, want het is een beetje een veelvraat.. Kan jij me helpen? Groetjes Kim.

 
Geplaatst : 07/10/2015 7:30 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Hoi Kim,

Qua brokken is er ontzettend veel keus, want alle brokken zijn wel in België verkrijgbaar volgens mij. Denk je dat je hond geel wordt van granen? Daar heb ik nog nooit van gehoord namelijk. Je komt er snel genoeg achter door geen granen te voeren, het kan geen kwaad, ben erg benieuwd of dat helpt. Graanvrije merken zijn bijvoorbeeld Orijen, Acana, Taste of the Wild, Renske Premium kip graanvrij, Dog Lovers Gold, Canagan en Carnilove.

Heb je al gekeken bij de kvv-verkooppunten? Zie bijvoorbeeld alle verkooppunten die in België bezorgen. Bijna alle verkopen wel een merk zonder premix, graan of wortel. Als Herby nog in België bezorgt, is dat een mooi betaalbare, alhoewel ik niet weet of de bezorging erg duur is.

Succes!

 
Geplaatst : 08/10/2015 6:02 pm
Deel: