Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Welke brok?

6 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,760 Bekeken
(@maarten5813)
Berichten: 2
Lid
Topic starter
 

Hallo,

Wij hebben een Mechelse herder reu van 6 maanden, 25kg zwaar. Momenteel krijgt hij Royal Canin Maxi junior.
We willen overgaan op volwassen brokken, maar zien door de bomen het bos niet meer....
We willen de beste brok voor onze hond, maar we hebben helaas wel een budget.

Royal Canin Maxi junior kost zo'n 65 euro voor 15kg. Veel duurder kunnen we ons niet permitteren.
Welke brok zou je adviseren?

Verder hoor ik om me heen veel mensen die het merk Wooof voeren. Is dit een goede brok?

 
Geplaatst : 07/03/2017 9:11 am
(@anouk68)
Berichten: 4
Lid
 

Hoi Maarten,

Dog lovers gold heeft een graanvrije brok die niet duur is, althans vind ik als ik het vergelijk met applaws of orijen en geeft een goede drol. Mijn hond, een heidewachtel doet het er zeer goed op. Voor 13 kg betaal ik 38€.

Ik ben helemaal anti royal canin geworden omdat daar veel koolhydraten en granen inzitten die een dier niet nodig heeft. Ik heb er veel ellende bij m'n katten mee gehad. Ik heb m'n hond wel eens royal canin gegeven maar die werd daardoor erg bedelend. Het rook te lekker waarschijnlijk.

Graanvrij is in ieder geval beter.

 
Geplaatst : 07/03/2017 1:22 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Ja Dog Lovers Gold heeft prima betaalbare brokken, net als het merk Acana.

Over Wooof krijg ik alleen maar slechte ervaringen te horen, dus die raad ik niet aan.

 
Geplaatst : 07/03/2017 4:23 pm
(@maarten5813)
Berichten: 2
Lid
Topic starter
 

Bedankt voor het advies.
Zou "Passion High protein" dan het meest geschikt zijn voor onze jonge hond?
En als hij uitgegroeid is overstappen op "Original Formula" ?

 
Geplaatst : 07/03/2017 6:06 pm
(@anouk68)
Berichten: 4
Lid
 

Naar mijn idee is er maar een brok, geen verschil voor leeftijd. Kijk hier eens op.
http://www.dogloversgold.eu/eu/nl/index.html

 
Geplaatst : 08/03/2017 2:40 pm
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Klopt Maarten, ik vind Dog Lovers Gold High Protein beter geschikt voor pups dan Dog Lovers Gold Original. Als je hond volwassen is kun je over naar de Original, maar dat hoeft niet.

Ik heb net een artikel geschreven over wat ik de beste puppybrokken vind, en ik zie dat dit binnen je budget valt, zie onderaan het artikel: https://www.voerwijzer.com/wat-zijn-de-beste-puppybrokken/

 
Geplaatst : 09/03/2017 4:55 pm
Deel: