Reageer op: Lekker natuurlijk

Home Forums Brokken Vragen over brokkenmerk Lekker natuurlijk Reageer op: Lekker natuurlijk

Voerwijzer Meike
Bijdrager

Ik zie dat dit een voeding is van de Intratuin, maar op hun website geven ze er erg weinig informatie over. Ik heb als voorbeeld genomen

Lekker Natuurlijk Medium Adult
Samenstelling: Vlees en dierlijke bijproducten (waarvan 20% kip), granen (rijst), plantaardige bijproducten, oliën en vetten, vis en -bijproducten, mineralen, glucosamine, chondroïtinesulfaat, zalmolie.
Analyse onbekend.

Dit is een algemene samenstelling, ze zeggen niet precies wat er in zit. Zit er alleen 20% kip in, of nog meer vlees? Welke plantaardige bijproducten zitten erin? Welke oliën en vetten? Hoe is de voeding geconserveerd? Welke mineraalverbindingen zitten erin en in welke hoeveelheden? En hoeveel eiwit, vet, koolhydraten, calcium, omega 3 vetzuren en omega 6 vetzuren zitten erin?

Zonder wat meer informatie kan ik er niet veel over zeggen. Behalve dat ik er niet meteen enthousiast over ben. De naam klinkt erg leuk, maar ik vrees dat er niet zoveel natuurlijk aan is. Ik ga de Intratuin een email sturen om wat meer te weten te komen.