Reageer op: Welk voer voor mijn katten

Home Forums Brokken Welk voer voor mijn katten Reageer op: Welk voer voor mijn katten

Jan de Boer
Bijdrager

Hi Meike, Sinds enige tijd heb ik ook een kat en die doet het erg goed op het control premium kattenvoer van biofood waar ik ook het hondenvoer van heb. Nu zie ik op je vergelijkingspagina wel Catlovers en Yarrah staan maar geen BIOFOOD premium kattenvoer die volgens mij zeker niet minder is?

Sensitive samenstelling: gedroogde kip (37%), aardappelen, zoete aardappel (19%), erwten, gevogeltevet, zalmmeel (7%), eipoeder, lijnzaad, zalmolie, chondroitine, glucosamine, taurine. Analytische bestanddelen: ruw eiwit 32%, ruw vet 18%, ruw as 7,5%, ruwe celstof 3,0%, calcium 1,5%, fosfor 1,0%, magnesium 0,09%.

Control samenstelling: gedroogde kip (24%), gedroogd rund (18%), rijst* (15%), erwten, cellulose, gehydrolyseerde kippenlever (7%), zalmmeel (5%), gevogeltevet, gedroogd wild zwijn (3%), gerst*, maïs*, zalmolie, biergist, eipoeder, lijnzaad, lecithine, inuline (Bron van FOS), yucca extract, taurine, cranberries, echinacea. (*ontsloten). Analytische bestanddelen: ruw eiwit 36%, ruw vet 12%, ruw as 4,3%, ruwe celstof 5,0%, calcium 0,85%, fosfor 0,73%, magnesium 0,09%.

Veel succes met je site. Top.