Reageer op: Graanvrij puppy voer

Home Forums Brokken Vragen over brokkenmerk Graanvrij puppy voer Reageer op: Graanvrij puppy voer

Abbey-Lynn
Bijdrager

Het is niet met een bloedonderzoek vastgesteld. Op vermoeden van, (aantal symptomen), een calcium/magnesium supplement bij gaan geven en toen verdwenen die symptomen. Het hoeft natuurlijk niet het voer te zijn, misschien kon ze het niet opnemen, maar toch geef ik het liever niet aan mijn nieuwe pup.

Ik heb Ziwi Peak gemaild en de calciumgehaltes per 100 gram terug gekregen. Hieruit blijkt dat het natvoer betere waardes heeft, dus dan de vraag, is natvoer of droogvoer beter? Van het droogvoer komen de Lam en de Lam-Makreel als beste eruit, maar dit blijft toch nog wat hoog.
Hoe erg is teveel calcium? Als in, vanaf welke hoeveelheden wordt het echt schadelijk? Het voer zelf spreekt me namelijk wel erg aan.

En dan nog een vraag die iemand anders stelde toen ik over Ziwi Peak vertelde, moet je met droogvoer wat zoveel vlees bevat ook afwisselen net zoals bij kvv? Of kun je, omdat het in principe compleet is, gewoon “een smaak” geven?

Dankjewel trouwens voor je antwoorden en reviews! Dat maakt het zoveel overzichtelijker voor mij.