Reageer op: allergie door vlees?

Home Forums Rauwe vleesvoeding (kvv) Kvv voor de hond allergie door vlees? Reageer op: allergie door vlees?

RUBEN
Bijdrager

even inhaken op dit onderwerp, wij hebben twee engelse bulldogs nu beide 13 maanden, ze zijn opgegroeid met enerqui tot ongeveer 6 maanden toen zijn wij overgestapt op kvv van kivo, ook verkrijgbaar in allerlei soorten vlees van kip pens rund vlees paard geit enz enz, bijna allemaal als complete voeding. nu al twee maanden krijgen zij beide allemaal bultjes op hun lichaam rug zijkant van de hondjes, nu sinds twee weken overgestapt op half kvv en brokken, de bultjes verdwijnen als sneeuw voor de zon, ze krijgen nu carnagan zalm, en kvv pens/kip compleet.
ik zelf ga nu compleet twijfelen wat het beste is voor de hondjes het is gewoon opvallend dat ze beide de zelfde kwaal kregen / ik denk zelf allergiese reactie op kvv] de opmerking van de hondentrainer vind ik dan niet zo gek niet.
of ligt het dan aan het kivo voer waar ze toevallig beide niet tegen kunnen, zit er iets in kivo waardoor ze deze kwaal kunnen krijgen? misschien kan er iemand hier antwoord op geven.