Reageer op: Wooof puppy brokken..

Home Forums Brokken Vragen over brokkenmerk Wooof puppy brokken.. Reageer op: Wooof puppy brokken..

vuurvliegje
Bijdrager

Ik heb deze brok gebrok geprobeerd, net als bevriende fokker de regular. Wat opgevallen is dat de samenstelling in het echt wel heel anders is dan op de site. De verhoudingen zijn in het echt anders en uiteraard in het nadeel van de brok. Er staan op de site ingrediënten die er volgens de zak niet inzitten. Iedere morgen misselijke honden, veel ontlasting en ze lusten het niet echt graag. Bellen met de klantenservice gaf een stevige reactie, daar zijn ze duidelijk niet van gediend. Of ik belde met een vraag of alleen maar kritiek had…. (????) Ik moest maar geloven dat het in orde was en de brok was door de beste samensteller op dit gebied bedacht. Wie dat was wilde ze niet zeggen. Ze heeft de verbinding verbroken en wilde mij verder niet te woord staan. Ik las elders op internet dat kritische vragen op facebook geblockt en verwijderd worden. Ik vermoed dat de reviews ook gefilterd worden. Wie zoekt op internet komt dezelfde brok onder een andere naam tegen. Heel bijzonder allemaal en voor mij een reden om weg te blijven van deze brok.