Reageer op: Platinum Chicken en Platinum Lamb &Rice

Home Forums Brokken Vragen over brokkenmerk Platinum Chicken en Platinum Lamb &Rice Reageer op: Platinum Chicken en Platinum Lamb &Rice

Milla De Leeuw
Bijdrager

Hoi Meike, Nu geef ik voorlopig Barf aan mijn 3 honden? Dit zal in de nabije toekomst veranderen omdat ik verhuis naar een zorginstelling? En ik heb veel geluk alle 3 de honden mogen mee, dat is ook het belangrijkste voor mij, gesteld dat de 3 honden er ook gelukkig zullen zijn…. Natuurlijk zal er geen sprake meer zijn van enkel te barfen; daarvoor zal er niet genoeg plats zijn om meerdere diepvriezers daar te plaatsen. Daarom dacht ik eraan hen 1 x per Platinum: Vers lamvlees (70%), gebroken rijst (15%), lamvleesmeel, gedroogde vis, gedroogd biergist, gedroogde appelpulp, alfalfa, zalmolie, yucca extract, koudgeperste lijnzaadolie, koudgeperste olijfolie, groenlipmossel extract, mariadistelzaad, gedroogde venkel, sarsaparillawortel, gedroogde artisjok, Oost-Indische kers, kamillethee-extract, paardenbloem, gedroogde gentiaan, kaliumchloride te geven en 1 x per dag een Barf maaltijd. D lin zaad vind ik minder maar de brok op zich, dacht ik is wel één van de betere. Of zou ik ge ” Darf” broken en ” Darf” Kvv enz beter afwisselen? Heel graag jouw zienswijze.