Reageer op: Barking Heads Graan vrij

Home Forums Brokken Vragen over brokkenmerk Barking Heads Graan vrij Reageer op: Barking Heads Graan vrij

Anja V.
Bijdrager

Beste Mieke,

Mijn hond (shiba inu) van bijna 2 jaar is allergisch voor rund, zuivel en eieren. Veel van zijn ras zijn ook allergisch voor granen daarmee geef ik ook graanvrij. Ik geef Barking Heads korrels graanvrij met eend.

Graag had ik geweten of dit een goeie brok is.

Samenstelling: 56% eend, bestaande uit-eend 41%,zoete aardappel 32%,gedroogde eend 15%, erwten 9%, luzernemeel, zalmolie, eendenvet, zeewier, glucosamine 355mg/kg, chondroïtinesulfaat 250mg/kg, gemengde kruiden (majoraan,basilicum,oregano,salie,tijm,peterselie)(0,4%),mineralen, ruwe eiwitten 23%,ruw vet 15%,ruwe vezels 4%, ruwe as 9%,
omega 6 2.2%, omega 3 0.4%.
Vitaminen: viamine A 17.308 IU,vitamine D3 1.538 IU,vitamine E192mg/kg. Spoorelementen:zink als zinkchelaat van glycinehydraat 96mg/kg,ijzer als ijzerchelaat van glycinehydraat 77mg/kg,koper als koperchelaat van glycinehydraat 6.7mg/kg,mangaan als mangaanchelaat van glycinehydraat5.8mg/kg,jodium als watervrij calciumjodaat 1.4mg/kg, selenium als organisch saccharomyces cerevisiae cncm I-3060 0.1mg/kg. Geen toegevoegde kleur en smaaktstoffe en conserveringsmiddelen.

Ik heb nu ook onlangs gelezen dat graanvrije brokken hartklachten veroorzaakt.

Kan je mij tevens een andere merk van brokken geven die jij goed vind? Ik vindt het moeilijk om te kiezen er zit in vele brokken msg in?

Dank u Mieke!