Reageer op: Josera brokken

Home Forums Brokken Vragen over brokkenmerk Josera brokken Reageer op: Josera brokken

Bibi
Bijdrager

Beste voerwijzer Meike,

We hebben sinds kort onze mini australian herderpup thuis. Ze krijgt vanaf de fokker in Duitsland al Josera Mini Junior (Eiwit29%/Vet18%) en we kregen een zakje mee in het puppypakket. Wij hebben een samen met een josera pakket incl. een uitgebreide Josera voerinfo catalogus Nu heb ik een aantal vragen:
1. Is er een regel voor puppy voer? Ik bedoel verhouding Eiwit/Vet waar het minimaal aan moet voldoen ?(afgezien van de overige ingrediënten)
2. Ze krijgt Josera Mini Junior maar ik vindt de brokjes wel heel erg klein. Ik had een zakje Profine Puppy Chicken & Potatoes gekocht Nu laat de pup veel echt vieze stinkende windjes (brrr…!!) Zal dat aan de Profine kunnen liggen? Ik denk dat ik toch maar weer terug ga op de Josera maar dan Kids of Youngstar.
4. High Enegry voer komt vaak als betere uit de beoordeling maar kun je zomaar elke hond high energy geven? Is dat niet alleen voor sporthonden? of kan een normaal actieve hond dat ook geven?
5. Uiteindelijk wil ik onze beide honden (als de pup volwassen is de andere is een 6jr. Groenendaeler) op Josera zetten maar weet nog niet welke; Eend & Aardappel (24/14), Optiness(27/12), Gevogelte (25/13) of High Energy (30/21) deze zijn verkrijgbaar bij o.a. Brekz en Zooplus
Sorry voor de vele vragen maar ik vetrouw op Voerwijzer Meike en niet op de commercie van de winkelier! Alvast erg bedankt voor jullie antwoorden! Gr. Bibi