Reageer op: Edgard en cooper

Home Forums Brokken Vragen over brokkenmerk Edgard en cooper Reageer op: Edgard en cooper

Eevie1980
Bijdrager

Hi, ik heb net contact gehad met Edgar&Cooper en dit is wat ze me verteld hebben:

Onze hondenbrokken zijn ook graanvrij, behalve 2 biorecepten die glutenvrij zijn.
Het eerste bericht is nog een conclusie op een oud recept. Voerwijzer hebben onze voeding niet meer opnieuw bekeken en dit is dus ook niet meer van toepassing.

Ze zijn wel degelijk graanvrij geven ze aan:
Samenstelling fresh chicken 60%, sweet potatoes, peas, pea protein, chicken gravy, chicken fat, linseed, minerals, mannan-oligosaccharides, fructo-oligosaccharides, sage 0.03%, valerian 0.03%, cranberries 0.03%, fennel 0.03%, watercress 0.03%, catmint 0.03%, glucosamine, chondroitin sulphate
Voedingsadditieven/kg vitamin A 17,000 IU, vitamin D3 1,500 IU, vitamin E 150 mg, taurine 1300 mg. Zinc 30 mg; iodine 2 mg; selenium 0.2 mg; copper 10 mg; zinc 40 mg.
Analytische bestanddelen crude protein 30%, crude oils and fats 21%, crude fibres 2.5%, crude ash 8.1%, omega-6 2.9%, omega-3 0.95%, calcium 1.3%, phosphorus 1.15%

Wat mij zeer aanspreekt is hun visie op de natuur en hoe daarmee omgegaan wordt…. en dat ze een aantal goede doelen steunen, die zich met dierenwelzijn bezig houdt. Je vindt dit oao terug in hun milieuvriendelijke verpakkingen.

Ik ben wel om bijna……