Reageer op: smuldier

Home Forums Rauwe vleesvoeding (kvv) Kvv voor de hond smuldier Reageer op: smuldier

caatmarkies
Bijdrager

Smuldier.
Hoi Meike,

Op dit moment hebben we 3 honden. 2 eten zonder problemen alles. Het gaat om de 3e, die overigens ook alles eet( ook dingen die niet mogen) maar hevige Giardia had/heeft. Ik zeg voor nu nog even heeft, de ontlasting is verbeterd, de 1e kuur zit erop en ze krijgt ondersteuning van Giardix (kruidenmengsel). Het is een Anatool/Kangal pup van nu 15 weken. Ze zat op vers vlees vanaf dat ze hier kwam met 10 weken oud. Echter de Giardia werd zo heftig dat we op advies naar de “veilige” brokken zijn overgestapt ivm de bacteriën in haar aangetaste darmpjes.

Echter ik wil weer terug naar KVV van Smuldier. De andere honden eten het met smaak en met 3 honden gaat er ook aardig wat doorheen en ik ben niet handig genoeg om het zelf samen te stellen. We hebben nog een voorraad Kivo allerlei smaken in huis die de oudsten nu opeten, want de DA vond het ca gehalte veel te hoog voor de pup van een large breed.

Ze zit nu op Orijen. Hoe kan ik het beste terug overstappen op Smuldier, of is het beter nog een paar weken te wachten nadat ze voor een 2e keer getest is. Ik wil graag terug ivm de weerstand en de toch wel betere ontlasting.

Met vriendelijke groeten, Caat