Reageer op: Allergie of verzwakte darmen/ maag?

Home Forums Rauwe vleesvoeding (kvv) Kvv voor de hond Allergie of verzwakte darmen/ maag? Reageer op: Allergie of verzwakte darmen/ maag?

M.M
Bijdrager

Beste Meike,

Mijn Franse Bulldog Marley 2 jaar heeft een plek op haar flank dat jeukt en rood is door de jeuk.
In het begin kreeg zij kvv buddy’s dat ging goed maar niet bij alle smaken. Ook heeft zij Bandit gehad en dat was perfect toendertijd. Toch kreeg zij op kvv iets te vaak last van diarree en hebben wij de overstap op aanraden van mijn dierenarts naar Health petfood brokken gemaakt dat ging maanden goed maar door het jeukende plekje hebben wij besloten een eliminatie dieet te volgen op 1 eiwit. Na 8 weken is er geen verschil dus zal het hoogstwaarschijnlijk niks te maken hebben met voedingsallergie. Nu zit Marley op Herrmanns menu paard maar dit wil ik niet als hoofdvoeding blijven gebruiken.Gister hebben wij een allergie test afgenomen en moeten nog wachten op de uitslag. Mijn dierenarts raad weer de Health petfood brokken aan. Ik zit te twijfelen tussen Health petfood brokken of Bandit. Aangezien jij heel veel verstand heb van hondenvoeding wat zou jij ons aanraden. Alvast vriendelijk bedankt.