Reageer op: Zijn Inbalance hondenbrokken goed? Zit er echt 65% vlees in?

Home Forums Brokken Vragen over brokkenmerk Zijn Inbalance hondenbrokken goed? Zit er echt 65% vlees in? Reageer op: Zijn Inbalance hondenbrokken goed? Zit er echt 65% vlees in?

12SLP04
Bijdrager

Goedenavond Meike,

Blij dat ik deze tegen kwam. Ik heb hier wel eens een discussie over met een vriendin die de brokken van Topwinner geeft. Ik weet niet of je die kent? 10 kilo voor zo’n €18. Ik weet niet of het standaard aan te nemen is maar iets wat zo goedkoop is, kan haast alleen maar vol zitten met goedkope hulpstoffen toch? Een ingrediëntenlijst lijkt amper te vinden van dit voer.

Ik hoor vaak, van meer mensen, die zeggen “Ontlasting is goed, vacht glanst dus het is goed voer”. Maar zo kort door de bocht is het toch vaak niet? Want wat gebeurd er allemaal van binnen, wat je niet ziet?

Ik voer op dit moment nog de laatste InBalance brokken zodat het maar op is. Zo af en toe tussendoor een paar dagen zorgt er voor dat mijn hond weer wil gaan eten. Wat vind je trouwens van het Fresh-voer van InBalance?

Ik denk erover over te stappen naar Renske (voor de verschillende smaken) maar weet jij of de brokken in een grote zak, ook groter zijn dan in een zakje van 0,6 kilo? Ik wil dan in de ochtend een brok voeren en in de avond vers vlees met groente/fruit en soms een rauw ei omdat ik dat goed kan mengen met haar Glucosamine /Chondroïtine /MSM poeder.

Zou ik wel je advies mogen vragen op het voer van Husse; de Optimal Giant? Daar zit een goede hoeveelheid glucosamine / Chondroïtine /MSM in maar wat vind je van de rest van de samenstelling en ingrediënten?

• Deze reactie is gewijzigd 3 weeks, 2 days geleden door 12SLP04.