Reageer op: Mechelse herder brok

Home Forums Brokken Welke brok voor mijn hond? Mechelse herder brok Reageer op: Mechelse herder brok

Voerwijzer Meike
Bijdrager

Dag Natascha,

Voor een Mechelaar pup is het belangrijk om voeding te geven die geschikt is voor pups van grote actieve rassen, en het liefst voeding van goede kwaliteit. Rauw voer zal ik achterwege laten, alhoewel je wel af en toe diepvriesvoeding uit de supermarkt kunt meenemen en deze in de koelkast bewaren, om het de volgende dag te voeren. Als je dit een of twee keer per week kunt doen, draagt dit al bij aan een betere gezondheid.

Dit artikel kan je gebruiken om te checken of een brok geschikt is voor pups: https://www.voerwijzer.com/zo-kies-je-goede-puppybrokken/

Ik hoor veel klachten over Wooof, dus ik zou sowieso met deze brok stoppen, zeker als je pup hier diarree-klachten op heeft. Het is lastig om goedkope brokken te vinden die ook van goede kwaliteit zijn, dus je zult er iets meer aan moeten uitgeven. Zelf vind ik Acana een hele goede prijs/kwaliteit hebben, en de goedkoopste lijn (Classic) is ook geschikt voor pups.

Succes!