Acana puppy large breed geschikt voor pup met groeipijn

Home Forums Brokken Vragen over brokkenmerk Acana puppy large breed geschikt voor pup met groeipijn

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Bully 2 weken, 4 dagen geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Bully
    Bijdrager

is Acana puppy large breed geschikt voor pup met groeipijn

onze pup van 5,5 maand heeft last van haar rechter achterpoot

ze steunt er niet goed op haar achter pootje en vooral s avonds heeft ze moeite met omhoog komen vanuit zit en lig stand

Voerwijzer Meike
    Bijdrager

Welke brok voer je op dit moment? Ik vind dat Acana Puppy Large breed wat veel calcium bevat voor een pup met groeipijn. Dan is Virbac HPM Baby Large & Medium beter geschikt. Of Darf Vol Bites Puppy.

Bully
    Bijdrager

voer nu 2-3 dagen acana puppy large breed en 4-5 kvv van lotgering en heb nu een proefpakket van 40 kilo kvv bij natuurendier besteld

Voerwijzer Meike
    Bijdrager

Heel goed! Rauwe vleesvoeding lijkt me ook de beste oplossing bij groeipijn. Natuur en Dier bevat volgens de analyses die ik heb een laag calciumgehalte, maar hoog genoeg voor pups. Lotgering bevat ook weinig calcium, en eigenlijk iets te weinig volgens de Fediaf Richtlijnen. Let er ook op dat je niet teveel voert, want Lotgering kan vet zijn. Teveel calorieën schijnt ook bij te dragen aan groeipijn.

Bully
    Bijdrager

Ten eerste hartelijk dank voor u advies.
    Dan nog een vraagje zijn er voedings supplementen die je er nog bij kan geven (ze krijgt nu ook al een paar keer in de week wat pompjes zalm olie bij haar brokken) en is dit aan te raden?
    Zoja welke?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.