Alsa Nature Petit

Home Forums Brokken Vragen over brokkenmerk Alsa Nature Petit

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  KarinWolters 8 maanden, 2 weken geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

KarinWolters
    Bijdrager

Wat vind je van deze brokken?

https://www.alsa-nature.nl/alsa-nature-petit

Kan er niet veel ervaringen over vinden

Voerwijzer Meike
    Bijdrager

Ik heb ook nog geen ervaringen met dit merk gehoord. Ik zie dat ze vele verschillende brokken hebben. Alsa Nature Petit vind ik wel een van de betere die ze aanbieden.

Alsa Nature Petit
    Gevogelte 28%, Rijst 21%, Mais, Vet van gevogelte, Gevogelte eiwit, Bietenvezels, Gist, Natriumchloride, Cichoreipulp, Kaliumchloride, Kalkpoeder

Eiwit 27,00%, Vetgehalte 12,00%, Ruwe as 6,50%, Ruwe celstof 2,30%, Calcium 1,50%, Fosfor 1,10%, Natrium 0,40%, Magnesium 0,11%, Kalium 0,50%

Het is een vrij beperkte samenstelling: gevogelte, graan en vezels. Veel brokken hebben deze samenstelling en ik vind de brok dus niet erg bijzonder. Wat me opvalt is dat er erg weinig vet inzit. Terwijl ze zelf op hun website zetten dat kleine hondjes extra energie kunnen gebruiken. Als je deze wilt voeren raad ik aan het af te wisselen met een andere brok, zonder rijst en maïs en met meer vet en de brok aan te vullen met vis of visolie.

KarinWolters
    Bijdrager

Hij krijgt er sowieso nog vlees bij. Heb een proefpakket bij ze besteld.
    De mijne is toch een lastige eter dus zal deze brok ook niet blijven voeren.
    Was op zoek naar kleine brokjes omdat dat er beter in gaat bij mijn hond.

Voerwijzer Meike
    Bijdrager

Ai lastig, zo’n moeilijke eter. Hier nog een lijstje met brokken die ook ik kleine variant verkrijgbaar zijn: https://www.voerwijzer.com/tag/hondenbrokken-met-kleine-brokjes/

Acana Puppy Small breed zullen vast ook kleine brokjes zijn. Volwassen honden kunnen die ook prima eten.

Succes met brokjes vinden die goed gegeten worden, en dan lekker blijven afwisselen.

KarinWolters
    Bijdrager

De link geeft nothing found

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.