Alternatief voor royal canin mini adult

Home Forums Brokken Vragen over brokkenmerk Alternatief voor royal canin mini adult

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Voerwijzer Meike 2 maanden, 1 week geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Milo
    Bijdrager

Wij krijgen een herplaatser van 3 jaar oud (kleine hond; Tibetaanse spaniel). die gewend is aan royal canin mini adult en af toe een halve hamburger van enerique.
    Nu wil ik als hij gewend is bij ons overstappen naar een betere brok, maar wel een die geschikt is voor kleine honden (schijnt dat zij een hogere energiebehoefte hebben) en qua formaat ook geschikt voor een kleiner bekkie. Wie heeft advies? En evt daarbij ook een aantal keer in de week kvv (ik wil dus niet volledig op KVV overstappen, maar een combinatie).

Voerwijzer Meike
    Bijdrager

Dag Milo,

Opzich heeft een Tibetaanse Spaniel geen afwijkende voedingsbehoeftes, en de meeste kleine hondjes kunnen prima hondenbrokken van normaal formaat eten. Als je graag brokken wilt geven die extra klein zijn, dan vind ik Biofood Adult Mini een goede brok. Ook Eden Dogfood heeft brokken van klein formaat, maar ik denk dat het hoge vleesgehalte niet goed verteerd wordt door elke hond.

Volgens mij zijn de brokjes van Acana ook klein.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.