Arden Grange hondenbrokken

Home Forums Brokken Vragen over brokkenmerk Arden Grange hondenbrokken

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  akishino 4 maanden, 3 weken geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

akishino
    Bijdrager

Heeft er iemand ervaring met Arden Grange hondenbrokken?
    Mijn honden (akitateef van 11,5 jaar en akitareu van 10 maanden) krijgen nu 5 dagen per week Acana, maar ik wil graag overstappen. In mijn zoektocht kwam ik Arden Grange tegen, maar er zijn niet veel reviews over.
    Het gaat me voornamelijk om: -premium, rich in fresh chicken & rice
    -adult large breed, fresh chicken & rice
    -adult, fresh salmon & rice
    Voor mijn gevoel ziet de samenstelling er goed uit, maar ik ben een leek wat brokken betreft.

akishino
    Bijdrager

Aanvulling:
    Premium rich in fresh chikcen & rice
    Analytical Constituents: Crude Protein 26%, Fat Content 17%, Crude Ash 7%, Crude Fibres 3%, Calcium 1.12%, Phosphorous 0.8%, Omega-3 0.76%, Omega-6 3.47%.

Composition: Chicken, (fresh chicken 20%, chicken meat meal 20%), rice, potato, refined chicken oil, beet pulp, whole dried egg, chicken digest, fish meal, yeast, krill, whole linseed, minerals, prebiotic FOS, prebiotic MOS, yucca extract, glucosamine, MSM , chondroitin, cranberries, nucleotides.

Additives (per kg)
    Nutritional Additives
    Vitamins: Vitamin A 21,000 IU, Vitamin D3 1,516 IU, Vitamin E 147 IU.
    Trace Elements: Zinc chelate of amino acid hydrate 583mg, Copper chelate of amino acid hydrate 117mg, Manganese chelate of amino acid hydrate 78mg, Calcium iodate anhydrous 2.8mg, Selenised Yeast (inactivated) 76mg, Antioxidant (rosemary extract)

Adult large breed, fresh chicken & rice
    Analytical Constituents: Crude Protein 24%, Fat Content 14%, Crude Ash 7%, Crude Fibres 2.5%, Calcium 1.2%, Phosphorous 0.75%, Omega-3 0.49%, Omega-6 2.98%, L-carnitine (50mg/kg)