Carnifarm?

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Voerwijzer Meike 2 jaren, 11 maanden geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

MDO
    Lid

Hoi Meike,

Ik zie in kvv vergelijken nog geen Carnifarm staan. Heb je hier al enige info over?

Alvast bedankt

Voerwijzer Meike
    Bijdrager

Nee ik heb geen antwoord gekregen op mijn vragen. Ik zou het binnenkort nog eens kunnen proberen. Voer(de) je het, en hoe beviel het?

MDO
    Lid

Geen ervaring met carnifarm, hoopte dat jij wat meer info had. Ze vertellen geen premix te gebruiken, maar de inhoud van de boekmaag van het lam???? Verder geen granen en een verhouding van 60/20/20 spiervlees/natuurlijke botten/orgaanvlees. 

Voerwijzer Meike
    Bijdrager

De inhoud van de boekmaag in plaats van een premix? Volgens mij is die inhoud vooral ‘probiotoca’ en vezels voor de hond, maar wellicht zitten er nog wat vitamines in. Zolang je geen uitgebreide analyse laat doen, is het onbekend welke vitamines en mineralen erin zitten. De verhoudingen klinken prima, maar het is ook erg van belang welke organen er gebruikt worden, en wat er als spiervlees wordt gebruikt.

MDO
    Lid

Als je meer info hebt gekregen, ben ik erg benieuwd hoe jij hier tegenover staat…

Voerwijzer Meike
    Bijdrager

Ja ik zal dan een pagina aanmaken in het kvv-overzicht en mijn mening erover geven. Dat is in de meeste gevallen heel erg lastig trouwens, tenzij het echt duidelijk nier compleet is. Ik kan namelijk niet zien wat voor kwaliteit de ingrediënten hebben.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.