Edgard Cooper

Home Forums Brokken Vragen over brokkenmerk Edgard Cooper

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Sonja 1 maand geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Sonja
    Bijdrager

Hallo allemaal

Ben op zoek naar een goede brok, voorheen heb ik Celtic gevoerd en zou graag overstappen naar een andere brok.
    kwam in een lokale winkel in de buurt die rade mij Edgard Cooper aan.
    Iemand ervaring met deze brok? Ik vind het belangrijk dat mijn hondje een stevige stoelgang heeft omdat hij veel haar heeft (broek), met de Celtic brok heeft hij een super stoelgang, maar hij vindt ze niet lekker. Daarom vraag ik hier als er mensen zijn die deze brokken voeren en tevreden over zijn?

Voerwijzer Meike
    Bijdrager

Ik heb nog geen ervaringen met Edgar en Cooper gehoord, alleen een testimonial die ik via henzelf toegestuurd kreeg van iemand die in dit merk eindelijk een brok had gevonden die de honden lusten.

Hier vind je mijn beoordeling van de kip-brok, deze is representatief voor de andere varianten: https://www.voerwijzer.com/forum/topic/edgard-en-cooper/

Heb je ook al andere smaken van Celtic geprobeerd?

Sonja
    Bijdrager

Hallo Mieke

Ik heb inderdaad ook de zalm geprobeerd van Celtic en ook deze weigert hij helemaal. Moet er altijd nat voer doorroeren en dan laat hij het nog ooit staan. En als ik het gewoon laat staan en niks anders geef, dan pas uren nadien als hij echt honger heeft begint hij eraan.
    Heb nu dus een klein zakje van Edgard Cooper gekocht en dit lust hij momenteel heel graag en zijn stoelgang is oké. Maar ben bang dat deze brok niet zo goed is van samenstelling als de Celtic.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.