FB, welk voer?

Home Forums Brokken Welke brok voor mijn hond? FB, welk voer?

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Voerwijzer Meike 3 jaren, 1 maand geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Hoi,

Ik heb een FB van nu 4 maanden oud, bij de kweker kreeg ze vers voer (Duck). Wij hebben dit ook een tijdje gegeven, maar ze eet het zo haastig op dat het er nadien terug uitkomt. Vervolgens eet ze het nog eens op… Lijkt mij dus niet ideaal. Bijgevolg was ik brokken gaan halen speciaal voor FB’s, maar daar is ze niet gek van… Nog mensen hier met FB’s die me een merk kunnen aanraden?

Bedankt!

Nathalie en Nina

Voerwijzer Meike
    Bijdrager

Hallo Nathalie en Nina. Met een FB bedoelen jullie een Frans Buldogje? In principe is er niet voer nodig dat speciaal voor een ras gemaakt is, en zelfs binnen een ras zijn er verschillen in welke voeding wel en niet bevalt.

Om het braken te voorkomen zouden jullie ook kunnen proberen:
    – de voeding op kamertemperatuur of lauwwarm aanbieden
    – een steen of ander object in de voerbak leggen zodat het eten iets meer tijd in beslag neemt.

Je zou ook heel goed de fokker om advies kunnen vragen, of een email met deze kwestie naar Duck (info@duck-food.com). Ik word daar altijd vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan door een diervoedingsdeskundige.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.