franse bull 8 weken, welk voer?

Home Forums Brokken Welke brok voor mijn hond? franse bull 8 weken, welk voer?

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Voerwijzer Meike 2 jaren, 11 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Wendy_7
    Lid

Hallo,

Ik heb vrijdag mn franse bulletje gekregen.

nou heb ik van te voren ook al veel gelezen over voeding, en nu nog steeds want ik kan er gewoon niet uitkomen. 

Welk voer zou je mij aanraden? Brok of KVV? welk merk en waarom?

hij komt bij de fokker weg met een zakje Orijen maar dat kan ik gewoon niet betalen. 

Ik heb gekeken bij zoveel verschillende merken maar ik kan er maar niet uit komen.

ik vind dit nog best wel lastig.

Hoop een reactie te krijgen! 

Voerwijzer Meike
    Bijdrager

Hoi Wendy, over het algemeen reageren honden het beste op rauwe vleesvoeding. Kvv is een makkelijke manier om rauwe vleesvoeding te voeren, er zijn merken in alle prijscategorieën. Onder het kopje rauwe vleesvoeding staat beginnersinformatie en een kvv-overzicht met bijna alle merken. Mijn advies is om niet de goedkoopste te kiezen, want hier zijn vaker klachten op. Je kunt kijken wat er in de buurt te verkrijgen is, bij het kopje verkooppunten. Als je wilt kun je het combineren met brokken, en bij het overzicht van brokken kun je goede brokken uitzoeken, die binnen je budget passen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.