Golden Retriever Puppy brokken

Home Forums Brokken Welke brok voor mijn hond? Golden Retriever Puppy brokken

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Voerwijzer Meike 1 jaar, 9 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

eline
    Lid

Over een paar weken krijgen wij een Golden Retriever puppy van 8 weken (verwachte volwassengewicht is 30 – 34 kg). Nu wil ik hem een combinatie van brokken en kvv geven. Hoewel ik het liefst alleen KVV zou geven, is dat – voor mij – gewoon te prijzig. Nu heb ik Haaksbarf uitgekozen als KVV voer. Welke brokken kan ik hier het beste bij geven? Deze vraag is 4 jaar geleden more or less al een keer gesteld, maar ik hoopte dat er inmiddels meer bekend is.

Voerwijzer Meike
    Bijdrager

Het maakt niet uit welke brokken je bij Haaksbarf geeft. Er zijn honden die beter reageren op de combinatie met geperste brokken, maar dit is vrij zeldzaam. Je kunt dus gewoon de brokken uitkiezen die je goed lijken, en die combineren met Haaksbarf.

Relevant artikel voor je:

http://www.voerwijzer.com/calcium-puppybrokken-voor-grote-en-middelgrote-rassen

eline
    Lid

En welke brokken zijn volgens jou de betere brokken voor een pup.? Ik zie namelijk wel een mooi lijstje voor volwassen honden, maar niet voor puppies.

Voerwijzer Meike
    Bijdrager

Het lijstje in het artikel zijn brokken die geschikt zijn voor pups. Tenzij het calcium gehalte hoger is dan 4,5 mg per 1000 kcal. Het is misschien verwarrend, omdat er ook speciale puppybrokken zijn, maar als een brok voldoet aan de eisen van een puppybrok, is deze ook geschikt voor volwassen honden. Er zijn dus brokken die geschikt zijn voor alle levensfases.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.