is dit een goede hondenbrok?

Home Forums Brokken is dit een goede hondenbrok?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    p@tje
    Bijdrager

Is dit een goede brok?

Ingrediënten: gedroogde kip, ontsloten sorghum, ontsloten haver, ontsloten boekweit, gedroogd rund, erwten, johannesbroodmeel, rundvet, kokosvet, appel, ei, zeewier, zalmolie, wortel, banaan, cranberry, glucosamine, chondoïtine, yucca-extract.

Analyse: Ruw eiwit: 25%, Ruw vet: 15%, Ruwe celstof 3,6%, Ruwe as 6,4%, Calcium 1,3%, Fosfor 0,89%, Koper 10,0mg, toegevoegde vitaminen/kg Vitamine A 15000 IE, Vitamine D3 1500 IE, Vitamine E 250 mg

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door p@tje.
    Voerwijzer Meike
    Bijdrager

Ah dit is een mooie oefening om een brok te beoordelen.

Kijk eens naar deze zes stappen, waar kom je dan zelf op uit?

Zelf een hondenbrok beoordelen in 6 stappen

an vdp
    Bijdrager

ik heb een vraag, ik heb 2 kleine honden, ene van 11 en ene van 2 jaar. de ene kreeg eukanuba en de andere kreeg een winkel merk. ze krijgen een paar keer per week kvv van alaska, nu ben ik op zoek naar een goeie brok. ik zie het bos door de bomen niemeer, omdat er zoveel soorten zijn. op de hondenschool raden ze me naturis aan, en ik had van brokken van eden opgemerkt, waarom? in het wild moeten ze ook allemaal van hetzelfde eten, en is er geen leeftijds gebonden voeding. ma vind het wel vrij prijzig. iemand een idee van een goeie brok? zoals richting die van eden ongeveer? alvast bedankt

Voerwijzer Meike
    Bijdrager

Kijk eens in dit overzicht: https://www.voerwijzer.com/hondenbrokkenvergelijken

De brokken met vier of vijf sterren vind ik de beste brokken.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.