kiezen

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Voerwijzer Meike 2 jaren, 2 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Mijn kooikerteef van 8 krijgt sinds twee jaar Canagan (wild of kip), gaat prima. Deze zaterdag komt onze kooiker pup die van de fokker Dog Lovers Gold krijgt. Ik heb de brokken vergeleken op jullie site, moeilijk om te kiezen welke brok ik nu voor beide honden zal nemen. Canagan veel vlees, maar menadion (nooit eerder van gehoord) en moeilijker te verteren mineralen en Dog Lovers Gold weer meer koolhydraten.Wat zouden jullie mij adviseren? Ik wil uiteindelijk beide honden hetzelfde voer geven. Hartelijk dank!

Voerwijzer Meike
    Bijdrager

Het belangrijkste is hoe de hond “het er op doet”. Een in theorie perfecte samenstelling betekent niet dat deze voor alle honden het beste is.

Qua samenstelling zou Dog Lovers Gold Passion High Protein een mooie tussenweg zijn. Wat meer vlees, minder koolhydraten en naast de goedkope mineralen ook gecheleerde mineralen.

Je zou ook alle brokken waartussen je twijfelt een tijdje kunnen geven en dan kijken welke brok het beste bevalt voor beide honden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.