KVV geschikt voor pup vanaf 4 maanden?

Home Forums Brokken Vragen over brokkenmerk KVV geschikt voor pup vanaf 4 maanden?

Tags: , ,

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Voerwijzer Meike 1 maand geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Ebbi
    Bijdrager

Hallo,
    Ik begrijp dat KVV de beste voerkeuze is voor mijn hond. Ik heb Bandit Kip KVV aangeschaft voor onze Labrador pup van 4 maanden. Nu twijfel ik of dit voer geschikt is voor een pup. Het advies op de verpakking is 125-150 gram/dag per KG gewicht van de hond. Dat zou in ons geval betekenen 195gr/dag – dus 65 gram per maaltijd. Mijn twijfel komt doordat op de verpakking staat: “hoeveelheid per 10 kg lichaamsgewicht volwassen hond”. Is KVV ook geschikt voor pupjes?
    Wat zou uw advies zijn?
    Alvast bedankt,
    Dita

Voerwijzer Meike
    Bijdrager

Dag Dita, Bandit is een geschikte voeding voor pups. Bandit heeft alleen een aanbevolen hoeveelheid voor volwassen honden op de verpakking staan, voor pups gelden andere aanbevelingen. Dat is waarschijnlijk te uitgebreid om op de verpakking te zetten. Kijk eens op deze pagina, daar staan richtlijnen voor pups:https://www.voerwijzer.com/hoeveel-kvv-of-barf-moet-ik-mijn-hond-voeren/

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.