Met welk voertje train je als je kvv geeft?

Home Forums Rauwe vleesvoeding (kvv) Kvv voor de hond Met welk voertje train je als je kvv geeft?

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Katrien Ghesquiere 6 maanden, 1 week geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Tamarakaterberg
    Bijdrager

Hallo,
    Ik geef mijn pup van 4 maanden kvv van Hunters Home. Ik train veel met hem. Truckjes, spelletjes, gehoorzaamheid, beheersing. Ik beloon dan met puppiebrokjes van duurdere merken. Dat is zo veel dat het de middagmaaltijd (hij krijgt 3x per dag eten) vervangt. Dus de ochtend- en avondmaaltijd kvv en de middagmaaltijd krijgt hij tijdens het trainen.

Nu weet ik dat kvv en brokken een slechte combi is tijdens dezelfde dag. Hij reageert hier ook slecht op. Veel te zachte drollen. Als ik een dag niet train en dus 3x op een dag kvv krijgt dan heeft hij wel mooie ontlasting.
    Ik heb gezocht naar 2kg zakken van piwipeak omdat mij lijkt dat gedroogd vlees beter te combineren is met vers. Die zijn helaas niet te krijgen online.
    Ik knip ook wel eens gedroogde kipfilet in kleine stukjes maar dat is nogal prijzig en kost veel tijd.
    Ik heb nu Acana puppybrokjes besteld. Misschien reageert hij daar beter op.
    Heeft er iemand tips. Waar trainen jullie mee?

Voerwijzer Meike
    Bijdrager

Je kan ook goedkopere gedroogde vleesproducten nemen, zoals gedroogde pens. Zelf knip ik dat in hele kleine stukjes, waardoor het niet een hele maaltijd vervangt. Sommige honden vinden ook stukjes wortel, komkommer, broccolistronk of ander soort groente heerlijk. Dit bevat amper calorieën.

Of met de houdbare worst van Naturis, in dobbelsteentjes gesneden. De hond is er gek op en het is perfect te combineren met vers vlees.
    Het is gepasteuriseerd en blijft buiten de koelkast enkele weken goed. Eens geopend, in de koelkast bewaren en binnen enkele dagen opgebruiken.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.