Nature DogFood

Home Forums Brokken Vragen over brokkenmerk Nature DogFood

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Voerwijzer Meike 3 weken, 2 dagen geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

RedBullMax
    Bijdrager

Beste,
    sinds ruim 6 weken zijn we trotse eigenaar van een labrador puber reu van bijna 14 maanden. Fantastisch beest met een geweldig aanpassingsvermogen. Alleen zijn voeding zijn we nog wat zoekend in.
    Aanvankelijk hebben we hem Renske Super Premium Zalm brokken gegeven in combinatie met Renske Vers gestoomd. Dit gaf een mestoverschot en de hond viel af. Alsof hij de voedingsstoffen uit deze brok niet op kon nemen. Recentelijk geprobeerd over te stappen op Dog Lovers Gold original formula. Echter na anderhalve dag van deze brokjes gegeten te hebben, kreeg onze hond ineens ontstoken oogjes. Niet eerder bij hem gezien. Toeval? Geen idee, maar dierenarts raadt aan niet verder te gaan met Dog Lovers Gold. Maar wat dan wel? Nu heb ik mijn oog laten vallen op Nature DogFood, maar kan daar heel weinig ervaringen over teruglezen. Omdat het een relatief nieuw voer is?!? Ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. Onze labrador eet ’s ochtends en in de namiddag brokjes en later in de avond natvoer. Als we een stabiele voeding gevonden hebben, willen we versdagen invoeren. Benieuwd of hier Nature DogFood gebruikers meelezen en hun ervaring willen delen. Alvast bedankt!

Voerwijzer Meike
    Bijdrager

Het lijkt me inderdaad goed om betere voeding te vinden. De varianten van Nature Dogfood worden ook verkocht onder de naam Welby, daar heb ik wel een uitgebreid artikel over geschreven: http://www.voerwijzer.com/welby/. Als je de voeding gaat proberen, ben ik benieuwd naar je ervaring.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.