Real Nature – Adult mini

Home Forums Brokken Vragen over brokkenmerk Real Nature – Adult mini

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Kimberly 2 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Kimberly
    Bijdrager

Beste,

Kan u iets zeggen over Real Nature Adult mini?
    Mijn chihuahua eet momenteel Royal Canin en ik zou willen overstappen naar een gezondere brok.
    Ik overweeg Real Nature Wilderness – Rocky Hills – Adult mini.

Samenstelling

Rundereiwit (29,5%), vers rundvlees (20%), verse geit (14%, bestaande uit: hart, lever, longen, slokdarm, vlees), aardappelvlokken (9%), aardappelzetmeel (7,5%), rundervet (3,5%), gevogelte-eiwit (3%, gehydroliseerd), erwten (3%), appelen (2%), monocalciumfosfaat (1,6%), wortels (1%), pompoen (1%), spinazie (1%), cellulosepoeder (0,8%), zalmolie (0,6%), calciumcarbonaat (0,5%), zonnebloemolie (0,4%), steenzout (0,2%), zeewier, gedroogd (0,1%), vlozaadvezels (0,1%), fructo-oligosachariden (0,1%), vlierbessen (0,05%), blauwe bosbessen (0,05%), meidoornbessen (0,05%), rode bosbessen (0,05%), mannan-oligosachariden (0,04%), rozemarijn (0,04%), tijm (0,04%), pepermunt (0,04%), paardenbloem (0,04%), peterselie (0,04%), Yucca schidigera (0,02%), glucosamine (0,02%), chondroïtinesulfaat (0,01%).

Kan sporen van andere ingrediënten bevatten.

De analytische bestanddelen staan hier:
    https://www.real-nature.com/nl-be/producten/real-nature-wilderness-rocky-hills-adult-mini/?p=Hund&ft=1&lc=258

Dank alvast voor de hulp!

Voerwijzer Meike
    Bijdrager

Hoi Kimberly. Real Nature Adult mini zien er uit als prima brokken, mooi hoog gehalte vlees en vet, niet teveel koolhydraten en goede mineraalverbindingen. Er zit ook geen natriumseleniet in, wat in bijna alle brokken als seleniumsupplement zit. Wat ik minder fijn vind is het gehydroliseerde kippeneiwit, dit is vaak een bron van vrije glutamaat, als smaakstof. Zie ook het artikel https://www.voerwijzer.com/msg-in-brokken/. Dit zit in bijna elke brok.

Het is zeker een verbetering ten opzichte van Royal Canin. Hopelijk bevalt het goed, laat je het weten?

Kimberly
    Bijdrager

Dank je wel voor het advies! Ik laat nog iets weten!

Kimberly
    Bijdrager

Jammer genoeg is mijn chi niet echt gek op de nieuwe brokjes.
    Ze lust liever Royal Canin.
    Nu weet ik niet goed wat ik moet doen, vind het een beetje zielig om brokjes te geven die ze niet zo lust.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.