Royal Canin en Proteq Dier&Zorg

Home Forums Brokken Overige Royal Canin en Proteq Dier&Zorg

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Voerwijzer Meike 5 jaren geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

arend
    Sleutelbeheerder

Verzeker uw dier met korting

Dat de gezondheidsvoedingen van Royal Canin een actieve bijdrage leveren aan de gezondheid van u hond en kat is bij ons als dierenarts al lang bekend. Huisdieren die Royal Canin krijgen hebben over het algemeen minder problemen en hebben een betere conditie.
    Ook de grootste huisdierverzekeraar van Nederland heeft gemerkt dat Royal Canin uw huisdier gezonder houdt! Dit resulteert in lagere ziektekosten voor de hond en kat. Daarom krijgen eigenaren die hun pup of kitten Royal Canin geven voortaan maar liefst 25% korting op de huisdierverzekering van Proteq Dier & Zorg. Met deze unieke samenwerking zijn alle deelnemende honden en katten verzekerd van een gezonde voeding en goede betaalbare veterinaire zorg. Ook na het eerste levensjaar blijft u 10% korting ontvangen op de verzekeringspremie als u Royal Canin ontvangt.
    Volwassen honden en katten krijgen éénmalig 25 euro korting op hun jaarpremie.

Royal Canin sponsort ook van alles!

Voerwijzer Meike
    Bijdrager

Ernstig, hoe ontzettend Royal Canin met marketing bezig is. En ik vrees dat zulke dingen ook erg goed werken bij veel honden- en kattenbezitters. En jammer dat zoveel dierenartsen hierin meegaan. Ze krijgen op hun opleiding al te maken met de marketing van zulke merken, en het schijnt dat dierenartspraktijken een mooi bedrag krijgen voor de verkoop van dit merk.

Waarom ik Royal Canin geen goed merk vind: ze gebruiken chemische antioxidanten, namelijk BHA. Er zijn relaties gevonden tussen kanker en deze chemische antioxidant. Daarnaast gebruiken ze niet zoveel vlees en wel veel graan.

arend
    Sleutelbeheerder

Helemaal eens. In mijn dierenwinkel daarom ook geen Royal Canin in het schap. Er is beter voor veel minder geld verkrijgbaar.

arend
    Sleutelbeheerder

Helemaal mee eens. Ik geef mijn katertje van 4 maanden goede KVV en hij hapt s nachts een paar Orijen brokjes. Veel beter.

Voerwijzer Meike
    Bijdrager

Goed bezig! De meeste dierenwinkels verkopen het wel, zou dat zijn omdat ze er zo goed op verdienen, of denken ze echt dat het goed voer is? Gelukkig zijn er steeds meer kritische dierenwinkeleigenaren :)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.