welke brok voor mijn mannen

Home Forums Brokken Welke brok voor mijn hond? welke brok voor mijn mannen

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  arend 5 jaren, 2 maanden geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

arend
    Sleutelbeheerder

ik ben op zoek naar een goede brok voor mijn 2 flatcoateds.in de ochtend krijgen ze kvv van lotgering of smuldier en in de avond brok van nu nog vobra maar daar poept vooral de jongste flinke hopen van.ik zoek een goed betaalbare brok waarbij het vlees gehalte uiteraard het meest aanwezig is,dat is bij vobra dus niet zo merk ik wel.het zijn behoorlijk actieve honden waarbij ik er eerder op moet letten dat ze niet te mager worden als dan te dik.ik heb helaas niet de ruimte om ze helemaal op vers te zetten maar ze moeten wel gewoon goed eten krijgen naast de kvv.

gr.fabienne

Voerwijzer Meike
    Bijdrager

Een betaalbare brok die goed is voor de prijs vind ik Acana Adult. Vaak wordt aangeraden om aparte kvv-dagen en brokdagen in te lassen, dat kan zorgrn voor een betere vertering, dus dat kun je ook proberen. Tip: als je in de brokkenvergelijker de kolomtitel prijs per 10 kg hond aanklikt, wordt er op prijs gesorteerd, je kunt dan zelf de prijs/kwaliteit vergelijken door op het aantal sterren te letten.

arend
    Sleutelbeheerder

en is acana ook te verkrijgen in de winkel of is het alleen te bestellen via internet? ik woon in noord holland

arend
    Sleutelbeheerder

Hallo Acana is voor zover ik weet alleen via internet te verkrijgen. ( bijvoorbeeld bij zooplus.nl de welpenhoeve.nl bestpetfood.nl en niet te vergeten 4dogz.nl ) Allen goede service/goede prijs !! Ik heb even wat langer moeten zoeken maar moest Acana puppybrokken hebben.. prima kwaliteit voer !! Je kan ook nog naar het merk Applaws kijken, is ook een goede brok voor een redelijke prijs !! suc6 !!

arend
    Sleutelbeheerder

Acana is niet alleen via internet verkrijgbaar!

http://www.championpetfoods.nl/mobile/index.php/verkooppunten/nederland

arend
    Sleutelbeheerder

En ik vergeet nog via internet

http://www.food4pets.be/

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.