Welke brokken voor onze hond van 8 maanden

Home Forums Brokken Welke brok voor mijn hond? Welke brokken voor onze hond van 8 maanden

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  arend 5 jaren, 10 maanden geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Voerwijzer Meike
    Bijdrager

Dag,

Vanuit de fokker kregen we brokken van Pedigree Pal mee. We dachten dat zij (is heel voorzichtig met alles) wel goede voeding zou geven. Nu merken we dat hij vaak krabt, 4x p.d. ontlasting – 's morgens vast en later op de dag dunner en veel drinkt (zal door hoog calcium gehalte komen). We willen graag goede voeding voor onze hond, maar komen er niet uit. De dierenarts raadt ons Royal Canin aan, maar deze komt ook niet goed uit de bus. Op dit moment weegt onze kortharige reu 24 kg, dit mag max 30 kg worden. Wat is een goede voeding van een redelijke prijs? Willen dit combineren met 2x per week smuldier. Hebben echt vanalles bekeken en ook de vergelijker, maar dan nog is er voor alles wel iets te zeggen. Is geen moeilijke eter trouwens!

Alvast bedankt.

Voerwijzer Meike
    Bijdrager

Hallo,

In de brokkenvergelijker kun je zien dat ik Orijen en Acana hele goede brokken vind (van de brokken die erin staan). Beide merken hebben ook een variant voor pups, maar als je hond is uitgegroeid kun je ook voor de adult-versie kiezen. Acana is iets mooier geprijsd dan Orijen en zeker niet duur. Ik denk dat je met wat meer dagen rauwe voeding nog betere 'resultaten' haalt, dat zou je ook kunnen proberen. 

arend
    Sleutelbeheerder

Bedankt voor je reactie.
    We gaan Acana adult bestellen. Hij is qua grootte uitgegroeid, nu alleen nog breedte in. Heeft eerst pup en daarna junior gehad. Daarnaast gaan we morgen beginnen met ook KVV te geven. Zijn benieuwd.

Groetjes

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.