zoek glutenvrije brok met veel vlees

Home Forums Brokken Welke brok voor mijn hond? zoek glutenvrije brok met veel vlees

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Voerwijzer Meike 2 jaren, 7 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Bobby
    Lid

Ik ben op zoek naar een glutenvrije brok met een redelijke vleespersentage die ook nog eens niet al te duur is.

Mijn hond staat momenteel op BARF, maar aangezien ik het inkoop via een vrouwtje die het vlees “ergens” inkoopt voor heel weinig ben ik bang dat ik afgekeurd vlees voer en ook vind ik het samenstellen lastig.

De laatste weken eet m’n hond dagelijks uitwerpselen van andere honden. Eerst had ze wel eens periodes van een paar dagen dat ze dat deed, maar dan was het weer over, dus ze komt iets te kort.

Het is niet alleen een onsmakelijke gewoonte, maar ze heeft ook een glutenallergie en ik denk dat ze evengoed gluten via de hondenstrond binnenkrijgt.

Dus vandaar dat ik er over zit te denken om toch maar brokken te gaan voeren.

Voerwijzer Meike
    Bijdrager

Hoi Nancy, zou kvv niet een goede tussenoplossing zijn? Of is dat te duur? Of anders een combinatie van kvv en brokken?

Ik vind dat Acana Adult een hele goede prijs heeft voor de kwaliteit. Daarnaast zijn Profine, Dog Lovers Gold Original, Dog Lovers Gold geperst en Markus Muhle voorbeelden van niet zo dure brokken die voor de prijs goede kwaliteit hebben.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.