Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Old english Bulldog Yourdog of Profine

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,608 Bekeken
(@jeromg)
Berichten: 1
Lid
Topic starter
 

Hallo,

ik zou mij eerst even kort voorstellen. Ben Jerom 27 jaar en wij hebben een Old English Bulldog van 6 maanden.

Wij geven onze hond op advies van de fokker Dog Lover's Gold the original formula. Nu poept ze erg veel en denk dat het door de hoeveelheid graan komt in het voer.

Nu willen wij overgaan op ander voer alleen zien we door de bomen het bos niet meer. Wij willen gewoon goed voer met hoog vlees gehalte.

Nu zit ik te twijfelen over Profine Chicken en Patatoes (adult) en Yourdog voer. Iemand ervaringen of kan iemand mij hierover adviseren of is er misschien wel een beter advies bijv. Farmfood?

Ik hoop dat iemand onze kan helpen.

 
Geplaatst : 18/04/2016 10:47 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Als je minder graan wilt voeren, moet je naar het koolhydraatgehalte kijken. Hoe je dat berekent leg ik uit in dit artikel:

http://www.voerwijzer.com/zelf-een-brok-beoordelen-6-stappen

Farmfood en Yourdog bevatten veel graan. Profine Chicken & Potatoes bevat evenveel graan als Dog Lovers Gold. Kijk anders eens naar Acana Adult, dat heeft een zeer goede prijs/kwaliteit-verhouding.

Als je echt een hoog vleesgehalte wilt, kijk dan in de brokkenvergelijker naar brokken met een hoog eiwitgehalte.

 
Geplaatst : 19/04/2016 8:08 am
Deel: