Forum

Meldingen
Alles wissen

Het forum is gesloten.

Alternatief KVV Vakantie?

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
1,376 Bekeken
(@franken-neko)
Berichten: 6
Lid
Topic starter
 

Wij zijn aan het rondkijken om volgend jaar met de hondjes op vakantie te gaan. Normaal laat ik ze in NL, maar deze keer willen we ze meenemen. Nu krijgen de honden altijd KVV, en we kunnen het niet meenemen (het is in het buitenland). Ik probeer wel KVV te vinden in het buitenland, maar voor de zekerheid wil ik toch een alternatief meenemen als ik daar niks kan vinden. 

Ik heb het artikel op de site gelezen, maar de gevriesdroogde en luchtgedroogde brokken zijn flink boven mijn budget (zou heel graag de orijen of ziwi peak doen maar dat kan ik niet betalen), en mijn oog viel op de gewone 'vleesworsten'. Nou vroeg ik mij af welke merken daarvan een beetje een goede samenstelling hebben. Ik heb Carnis en Rodi worsten wel eens zien liggen, maar weet niet of die goed zijn. Het zou voor maximaal 2-3 weken zijn, maar ik wil wel dat het een beetje goede kwaliteit is, al is het maar voor korte tijd. 

Is er iets wat je aanbeveelt wat een beetje van redelijke kwaliteit is wat ik voor die korte tijd mee kan nemen? 

 
Geplaatst : 30/06/2021 11:44 am
(@voerwijzer-meike)
Berichten: 1394
Lid Admin
 

Ik denk dat de houdbare worsten van Carnis en Rodi worsten prima zijn. Barfmenu heeft ook een prima worst met een prima prijs. Ik zou vantevoren een paar worsten proberen, om zeker te weten dat deze geen problemen geven. Je zou ook blikvoer kunnen proberen, dat wordt op dezelfde manier bereid als de worsten. 

 
Geplaatst : 01/07/2021 10:26 am
(@franken-neko)
Berichten: 6
Lid
Topic starter
 

@voerwijzer-meike Heel erg bedankt voor het antwoord! Ik zal ze alle3 eens meenemen, en een week proberen, kijken wat ze er van vinden! Blikvoer hebben ze vroeger ook gehad dat vonden ze erg lekker dus dat zou ook nog een mooie optie zijn. Dank je !

 
Geplaatst : 05/07/2021 9:25 am
Deel: